DESCRIPCIÓ DE L'OFERTA
Agència de comunicació i RRPP amb oficina a Barcelona, Madrid i Londres, demanda una Auxiliar Administrativa que doni suport al Departament Administratiu i Financer.
Funcions: Contabilització d'apunts i movimients de l'empresa. Mantenimient d'excels relacionats amb la contabilitat. Conciliacions de comptes. Altres tasques pròpies del departament.
Requisits: Formació Administrativa (Grau superior). Redacció impecable en castellà i català. Es valoraràn coneixements d'anglès. Bon coneixement de l'entorn Office (Excel, Word...). Persona organitzada, metòdica i resolutiva.
Condicions: Contracte en pràctiques (titulació de menys de 4 anys). Horari laboral: 5h. matins de dilluns a divendres. Contracte inicial de 6 mesos (prorrogable a 24 mesos). Alta a la Seguretat Social. Lloc de treball: Oficina de l'Avda. Pau Casals de Barcelona.
Accediu al campus virtual per trobar l'oferta completa. O contacteu amb la secretaria d'AF.