CFGS Gestió Comercial i Màrqueting

Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat

 

És competència general d'aquest tècnic obtenir i elaborar la informació referida al mercat, al producte, al preu, a la distribució i comunicació; gestionar els plans d'actuació corresponents a compra, logística i venda de productes i/o de serveis, i supervisar-ne la realització corresponent d'acord amb les instruccions rebudes i la legislació vigent.

On treballaràs?

En empreses de qualsevol sector productiu i principalment del sector del comerç i màrqueting públic i privat, realitzant funcions de planificació, organització i gestió d’activitats de compravenda de productes i serveis, així com de disseny, implantació i gestió d’espais comercials

Durada:1400 hores en UN curs.

Distribució per Mòduls i Unitats Formatives

1r Curs

  • Merxandatge.
  • Gestió de la compra-venda.
  • Polítiques de màrqueting.
  • Promoció punt de venda.
  • Logistica Comercial.
  • Investigació Comercial.
  • Anglès Tècnic.
  • Informàtica.
  • 1014 | FOL.
  • 0660 | FCT Pràctiques a les empreses.

Activitat complementaria

En un món tan globalitzat com l'actual, el coneixement de llengües addicionals és un punt a favor en qualsevol currículum personal, és per això que l'alumne d'AF pot triar com a Activitat Complementaria d'idioma (voluntari) les llengües següents: Alemany, Francès, Italià o Xinès.

Servei Addicional

Al finalitzar el segon any, els alumnes que ho desitgin seran enregistrats en un video-currículum que estarà a disposició de les empreses interessades a la pròpia web d'AF. Un mitjà perfecte per destacar les capacitats dels nous professionals formats a AF respecte a la resta.

SORTIDES PROFESSIONALS

Qui faci aquests estudis s'encarregarà, entre d'altres, de l'organització de la informació en la investigació comercial, o de l'elaboració de la informació de base per establir les polítiques de màrqueting y control de l'acció publicitària. L'àmbit professional i de treball està dins els departaments comercials i de màrqueting de qualsevol empresa, comerços associats, centres comercials, grans superfícies, agències comercials, empreses d'investigació de mercats...

  • Ajudant del Cap de Producte.
  • Tècnic de Compra i de Venda.
  • Tècnic de Noves Instal·lacions.
  • Marxandista.
  • Encarregat de Magatzem.
  • Ajudant del Cap de Logística.
  • Coordinador Cap de Grup de Representants.
  • Cap de Vendes.
  • Tècnic de Màrqueting.
  • Tècnic en Treballs de Camp d'Investigació Comercial.

EMPRESES ON ELS ALUMNES HAN REALITZAT PRÀCTIQUES

  • BGC Consulting, S.L
  • Club Virtual del Venedor, S.L
  • GAFCGEC
  • Papereria Roger (Ma Rosa Boher Torrent)
  • Synergy Network, S.L
  • TOUS (Sapana, S.L)
  • Técnicas Cient. Laboratorio (TECIL)
  • Bonacuista Brainworks Global Services, S.L.
  • Dataplaning España
  • OFITA, S.A.
  • BCN Consultores
  • Caher Servicios al Marketing, S.A.
  • EMACOM MARKETING
  • Fiat Auto España, S.A.
  • PIMKIE DIMODES
  • Publidirecta
  • Tecnoproda, S.L.
  • UBILIBET, S.L.
  • DERBI
  • Getronics Iberia
  • YETI
  • Cador Iberia
  • Redcoon Electronic Trade, S.L.