CFGS Màrqueting i Publicitat

Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat

 

On treballaràs?

En empreses de qualsevol sector productiu i principalment del sector del comerç i màrqueting públic i privat, realitzant funcions de planificació, organització i gestió d’activitats de compravenda de productes i serveis, així com de disseny, implantació i gestió d’espais comercials

Podeu consultar la informació oficial en aquest PDF del BOE.

Durada: 2000 hores distribuïdes en dos cursos.


Distribució per Mòduls i Unitats Formatives

1r Curs

  • MP01 | Atenció al Client
  • MP02 | Disseny de Materials Publicitaris.
  • MP03 | Gestió Econòmica.
  • MP04 | Investigació Comercial.
  • MP09 | Polítiques de màrqueting.
  • MP11 | Anglès 1.
  • MP12 | FOL.

2n Curs

  • MP05 | Treball de Camp
  • MP06 | Llançament de Producte
  • MP07 | Màrqueting digital.
  • MP08 | Mitjans i Suports.
  • MP10 | Relacions Organitzatives
  • MP11 | Anglès 2.
  • MP13 | Projecte de Màrqueting
  • MP14 | FCT Pràctiques a les empreses

Activitat complementaria

En un món tan globalitzat com l'actual, el coneixement de llengües addicionals és un punt a favor en qualsevol currículum personal, és per això que l'alumne d'AF pot triar com a Activitat Complementaria d'idioma (voluntari) les llengües següents: Alemany, Francès, Italià o Xinès.

Servei Addicional

Al finalitzar el segon any, els alumnes que ho desitgin seran enregistrats en un video-currículum que estarà a disposició de les empreses interessades a la pròpia web d'AF. Un mitjà perfecte per destacar les capacitats dels nous professionals formats a AF respecte a la resta.

SORTIDES PROFESSIONALS

Qui faci aquests estudis s'encarregarà, entre d'altres, de l'organització de la informació en la investigació comercial, o de l'elaboració de la informació de base per establir les polítiques de màrqueting y control de l'acció publicitària. L'àmbit professional i de treball està dins els departaments comercials i de màrqueting de qualsevol empresa, comerços associats, centres comercials, grans superfícies, agències comercials, empreses d'investigació de mercats...

  • Asistent del cap de producte.
  • Tècnic de màrqueting.
  • Tècnic en publicitat.
  • Tècnic en relacions públiques.
  • Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i publicitat.
  • Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat.
  • Tècnic en estudis de mercat i opinió pública.
  • Tècnic en treball de camp.
  • Inspector d'enquestadors.
  • Agent d'enquestes y censos.
  • Codificador de dades per a investigacions de mercats.

EMPRESES ON ELS ALUMNES HAN REALITZAT PRÀCTIQUES

  • BGC Consulting, S.L
  • Club Virtual del Venedor, S.L
  • GAFCGEC
  • Papereria Roger (Ma Rosa Boher Torrent)
  • Synergy Network, S.L
  • TOUS (Sapana, S.L)
  • Técnicas Cient. Laboratorio (TECIL)
  • Bonacuista Brainworks Global Services, S.L.
  • Dataplaning España
  • OFITA, S.A.
  • BCN Consultores
  • Caher Servicios al Marketing, S.A.
  • EMACOM MARKETING
  • Fiat Auto España, S.A.
  • PIMKIE DIMODES
  • Publidirecta
  • Tecnoproda, S.L.
  • UBILIBET, S.L.
  • DERBI
  • Getronics Iberia
  • YETI
  • Cador Iberia
  • Redcoon Electronic Trade, S.L.