Visita al Tecnocampus Mataró-Maresme

Marc Cisa i Marc Gaixas amb alumnes del CFGS Marketing i Publicitat d'AF Centre d’estudis

David Pasarín

Els Alumnes del CFGS de Màrqueting i Publicitat 1 van ser al TecnoCampus Mataró Maresme per assistir a un Taller de Publicitat i Relacions Públiques impartit per la professora Thibisay González.

A l'arribada a la Universitat els va rebre Marc Cisa, alumne d'últim curs del Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals, col·laborador actiu del TecnoCampus.

La professora Thibisay González els va presentar un taller reduït sobre la diferència entre les relacions públiques i la publicitat acompanyant-se de campanyes molt impactants de Coca-Cola; Kit Kat; Lego; Cillit Bang; The life insurance; Metro de Madrid; Jocs Paralímpics de Brasil, etc ...

La profesora Thibisay González con alumnos del CFGS Marketing y Publicidad de AF Centre d’estudis Superior de Barcelona

El posicionament del taller va ser senzill i molt pràctic en el qual van poder identificar la diferència que hi ha entre l'estratègia publicitària en comparació de la de les Relacions Públiques.

A continuació, el nostre amfitrió va presentar als alumnes el Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals d'una manera senzilla i natural acompanyat d'algunes preguntes per part dels assistents.

Finalment, en Marc els va acompanyar a visitar el TecnoCampus i especialment la incubadora d'empreses 🔗 que comencen i troben un espai per emprendre el seu negoci. El parc tecnològi d'innovació i universitari els cedeix un espai per començar on els emprenedors inicien la seva idea de negoci.

Moltes gràcies al TecnoCampus Mataró-Maresme per dedicar el seu temps als nostres alumnes i en especial a la professora Thibisay González i a en Marc Cisa que a més de ser col·laborador i alumne va ser ex alumne exemplar de David Pasarín durant alguns anys.

I és que on menys ens imaginem hi ha una oportunitat de màrqueting...!