Capacita l'alumne per a organitzar i realitzar l'administració i gestió de personal, de les operacions econòmico-financeres i de la informació i l'assessorament a clients o usuaris, tant en l'àmbit públic como privat, segons la magnitud i l'activitat de l'empresa i organisme, i d'acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la normativa vigent.
On treballaràs?
En grans, mitjanes o petites empreses, a qualsevol sector d’activitat, particularment al sector serveis, així com en les administracions públiques portant a terme tasques administratives de gestió i assessorament en les àrees laboral, comercial, comptable i fiscal per oferir un servei d’atenció als clients i als ciutadans; realitzant tràmits administratius amb les administracions públiques i gestionant l’arxivament i les comunicacions de l’empresa.
Podeu consultar la informació oficial en aquest PDF del BOE.
Durada: 2000 hores distribuïdes en dos cursos.
Distribució per Mòduls i Unitats Formatives
1r Curs
- 0648 | Recursos Humans i Responsabilitat Corporativa.
- 0649 | Ofimàtica i procés Informació I.
- 0650 | Procés integral de l'Activitat Comercial.
- 0651 | Comunicació i Atenció al Client.
- 0179 | Anglès I.
- 0658 | FOL I.
- 0647 | Gestió de la Documentació jurídica.
- 0652 | Gestió dels Recursos Humans I.
- 0660 | FCT Pràctiques a les empreses
2n Curs
- 0649 | Ofimàtica i procés Informació II.
- 0652 | Gestió dels Recursos Humans II.
- 0653 | Gestió financera.
- 0654 | Comptabilitat i fiscalitat.
- 0179 | Anglès II.
- 0658 | FOL II.
- 0655 | Gestió logística Comercial.
- 0656 | Simulació empresarial.
- 0657 | Projecte.
- 0660 | FCT Pràctiques a les empreses.
Activitat complementaria
En un món tan globalitzat com l'actual, el coneixement de llengües addicionals és un punt a favor en qualsevol currículum personal, és per això que l'alumne d'AF pot triar com a Activitat Complementaria d'idioma (voluntari) les llengües següents: Alemany, Francès, Italià o Xinès.
Servei Addicional
Al finalitzar el segon any, els alumnes que ho desitgin seran enregistrats en un video-currículum que estarà a disposició de les empreses interessades a la pròpia web d'AF. Un mitjà perfecte per destacar les capacitats dels nous professionals formats a AF respecte a la resta.
SORTIDES PROFESSIONALS
Qui faci aquests estudis s'encarregarà, entre d'altres, de l'administració i gestió d'aprovisionament d'existències, de les finances, el pressupost i la tresoreria dels recursos humans. Anàlisi de les operacions comptables i fiscals. Realització de les gestions d'un servei d'auditoria. L'àmbit professional i de treball està dins d'oficines de tot tipus d'empreses (empreses grans, petites i mitjanes, bancs, corredories d'assegurances, despatxos professionals), i també en l'Administració pública...
- Administració i Gestió d'Aprovisionament d'Existències.
- Administració i Gestió de les Finances, el Pressupost i la Tresoreria.
- Administració i Gestió dels Recursos Humans.
- Anàlisi de les Operacions Comptables i Fiscals.
- Supervisió de les Operacions d'Assessorament, Negociació, Reclamació i Venda de Productes i Serveis.
- Administració i Gestió en l'Administració Pública.
- Informació i Assessorament sobre Productes i Serveis Financers i d'Assegurances.
- Realització de les Gestions d'un Servei d'Auditoria.
EMPRESES ON ELS ALUMNES HAN REALITZAT PRÀCTIQUES
- Hevige Distribuciones, S.L
- Beatriz Vicario Sanjuan (Asesoría Beatriz)
- TADEREM (Taller Reparaciones Electromecánicas, S.L)
- Personal 7 ETT, S.A
- Medicorasse, S.A
- Assistential Gergra Services, S.L
- Barna Wagen, S.A
- DOG NET, S.L
- Finques Martorell
- Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
- Sodi-Stores XXI, S.L
- ICPA Creació i Gestió d'Assegurances, S.A
- Canvis
- EDUCA-SYSTEM
- GEIS CONSULTORES DIRECCIÓN, S.A.
- ANNE Fundació
- SEBA
- Acaemia de idiomas
- Babolat VS España, S.A.
- Vergara Quero, José
- Laes Nexia AC, S.L.
- Robres i Godó (Asesoría contable)
- Ramells Ramoneda Associats, S.L.
- Antonio Puig
- UBK
- Bufete JARA
- TANDEM ASSESSORS