Cicle de Grau Superior
MÀRQUETING I PUBLICITAT
Grups reduïts (20 places)
Pràctiques garantides
Ara també a Distància
TITULACIÓ
Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat, atorgat per la Generalitat de Catalunya.
DURADA
2.000 hores en 2 cursos (*).
1.485h teòriques a AF i
515h pràctiques duals en un centre de treball.
HORARI
Matins, a la franja de 8.30 a 14.30h.
Només 20 places per grup.
És innegable que actualment la publicitat i el màrqueting són els motors que mouen el comerç. Amb una bona estratègia publicitaria i de màrqueting creatiu, les empreses poden fer créixer les vendes dels productes o la difusió dels seus serveis i esdeveniments.
Si realitzes aquest cicle tindras un ampli sector laboral on trobar el teu lloc, tant en multinacionals com en petites i mitjanes empreses del sector del comerç i màrqueting, tant públic com privat.
Mòduls i Unitats formatives
1r Curs
- Gestió econòmica i financera de l'empresa.
- Polítiques de màrqueting.
- Disseny i elaboració de material de comunicació.
- Mitjans i suports de comunicació.
- Investigació comercial.
- Atenció al client, consumidor i usuari
- Català.
- Digitalització aplicada als sectors productius.
- Itinerari personal per a l'ocupabilitat I
- Creació de marca i gestió reputació digital
2n Curs
- Màrqueting digital.
- Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting.
- Treball de camp en la investigació comercial.
- Llançament de productes i serveis.
- Anglès professional.
- Sostenibilitat aplicada al sistema productiu.
- Itinerari personal per a l'ocupabilitat II.
- Projecte intermodular.
On treballaràs
En empreses de qualsevol sector productiu i principalment del sector del comerç i màrqueting públic i privat, realitzant funcions de planificació, organització i gestió d’activitats de compravenda de productes i serveis, així com de disseny, implantació i gestió d’espais comercials.
Sortides professionals
- Asistent del cap de producte.
- Tècnic de màrqueting.
- Tècnic en publicitat.
- Tècnic en relacions públiques.
- Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i publicitat.
- Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat.
- Tècnic en estudis de mercat i opinió pública.
- Tècnic en treball de camp.
- Inspector d'enquestadors.
- Agent d'enquestes y censos.
- Codificador de dades per a investigacions de mercats.
Barcelona és una de les ciutats amb més moviment comercial i turístic del món i on les empreses necessiten incorporar treballadors amb coneixements transversals i pluridisciplinars.
Potenciem el domini de l'anglès amb una aplicació d'aprenentatge d'idioma en línia de reforç.
Gràcies a ser un centre de petites dimensions, oferim els cursos a grups reduïts el què ens permet donar a cada alumne el tracte personal i familiar que es mereix.
Qualsevol cosa que pugui sorgir durant el curs es tracta de manera individualitzada amb cada alumne.
De la mateixa manera els nostres mestres poden donar més matèria i amb més profunditat, assegurant-se que els 20 alumnes assoleixen profitosament els continguts.
CFGS
Màrqueting i publicitat a Distància
MARQUETING I PUBLICITAT
Realitza funcions de planificació, organització i gestió d’activitats de compravenda de productes i serveis, així com de disseny, implantació i gestió d’espais comercials.
Més InformacióPràctiques en Empreses
El principal objectiu de la Formació Professional és l'aprenentatge de capacitats que propiciaran la inserció ràpida de l'alumne al mercat laboral.
És per això que AF Centre d'Estudis, compta amb una extensa xarxa d'empreses col·laboradores on els alumnes poden realitzar les seves pràctiques obligatories.
La Formació en Centres de Treball (FCT) són pràctiques formatives no laborals que realitzen els alumnes d'ensenyaments secundaris en centres de treball mitjançant un conveni de col·laboració que subscriuen l'escola i l'empresa.
Han col·laborat amb AF, entre d'altres les següents empreses:
Tutors i alguns professors de Màrqueting i Publicitat
Llicenciat en Publicitat i RR.PP. Cursos de Formació a Màrqueting UB i a Escola Pia Mataró Professional.
Professor de Cicles Formatius a Escola Pia Mataró. Professor d'ADE a Escola d'Administració d'empreses (EAE). Responsable de secció comercial a Alcampo i Responsable comercial a L'Esplai Aficions: Branding i Packaging.
Llicenciatura en Antropologia per la UB. Expert en Linux i diversos llenguatges de programació.
Diplomada en Turisme per la Universitat de Vic. Postgrau en Màrqueting Operatiu a ESIC.
Màster en Digital Bussines a ESIC