
Estudia el teu Cicle Superior al centre de Barcelona. Amb grups reduïts, tracte familiar i la millor relació de qualitat i preu de la ciutat.
![]()
Per fi ha arribat el dia de les exposicions orals per tancar el curs acadèmic. Els alumnes de darrer curs dels cicles formatius d’Administració i Finances, Comerç Internacional, SADO (documentació i administració sanitaria) i Màrqueting i Publicitat han presentat els seus projectes finals davant del tribunal, en una jornada molt especial i carregada d’il·lusió, nervis i satisfacció.
Aquest moment representa molt més que una simple exposició acadèmica. És el resultat de mesos de feina, dedicació i superació personal. És també l’últim gran repte abans de tancar la seva etapa de Formació Professional i començar nous camins professionals i personals.
Durant les ponències, els alumnes han demostrat no només els coneixements adquirits al llarg dels estudis, sinó també la seva capacitat de comunicar, defensar idees, treballar en equip i transmetre confiança davant d’un públic. Sens dubte, una experiència que els prepara per als reptes reals del món laboral.
És un dia molt especial on els alumnes poden brillar davant del Tribunal i tancar la seva etapa de FP per la porta gran. I és que, quan hi ha emocions de per mig, tot té encara més valor. Les mirades de complicitat, els nervis abans de començar, els aplaudiments finals i la satisfacció després de cada presentació converteixen aquesta jornada en un record inesborrable tant per als estudiants com per al professorat.
No ens podem oblidar que fa just dues setmanes va visitar de nou la nostra escola en Jaume González, ex alumne de AF que va ajudar els grups a preparar les seves ponències orals. Durant la seva sessió, els alumnes van treballar aspectes essencials de la comunicació verbal i no verbal: la postura corporal, el contacte visual, el to de veu, la gestió dels silencis i la manera de connectar amb el públic.
Ara ha arribat el moment de veure els alumnes sobre l’escenari i comprovar si han incorporat tots aquells recursos comunicatius que Jaume va remarcar amb tanta insistència i que són imprescindibles per tenir èxit quan parlem en públic. I la veritat és que molts d’ells han aconseguit transmetre seguretat, autenticitat i professionalitat en cadascuna de les seves intervencions.
Des de l’escola volem felicitar tots els alumnes per l’esforç, la implicació i la valentia demostrada durant aquesta etapa. També volem agrair al professorat i als membres del tribunal la seva dedicació i acompanyament en aquest procés tan important.
Ara sí, només queda gaudir del final d’aquesta etapa i començar nous projectes amb la motxilla plena d’aprenentatges, experiències i records.
Per fi ha arribat el dia de les ponències orals per tancar el curs acadèmic. Els alumnes de darrer curs dels cicles formatius d’Administració i Finances, Comerç Internacional, SADO i Màrqueting i Publicitat han presentat els seus projectes finals davant del tribunal, en una jornada molt especial i carregada d’il·lusió, nervis i satisfacció.
Aquest moment representa molt més que una simple exposició acadèmica. És el resultat de mesos de feina, dedicació i superació personal. És també l’últim gran repte abans de tancar la seva etapa de Formació Professional i començar nous camins professionals i personals.
Durant les ponències, els alumnes han demostrat no només els coneixements adquirits al llarg dels estudis, sinó també la seva capacitat de comunicar, defensar idees, treballar en equip i transmetre confiança davant d’un públic. Sens dubte, una experiència que els prepara per als reptes reals del món laboral.
És un dia molt especial on els alumnes poden brillar davant del Tribunal i tancar la seva etapa de FP per la porta gran. I és que, quan hi ha emocions de per mig, tot té encara més valor. Les mirades de complicitat, els nervis abans de començar, els aplaudiments finals i la satisfacció després de cada presentació converteixen aquesta jornada en un record inesborrable tant per als estudiants com per al professorat.
No ens podem oblidar que fa just dues setmanes va visitar de nou la nostra escola en Jaume González, ex alumne de AF que va ajudar els grups a preparar les seves ponències orals. Durant la seva sessió, els alumnes van treballar aspectes essencials de la comunicació verbal i no verbal: la postura corporal, el contacte visual, el to de veu, la gestió dels silencis i la manera de connectar amb el públic.
Ara ha arribat el moment de veure els alumnes sobre l’escenari i comprovar si han incorporat tots aquells recursos comunicatius que Jaume va remarcar amb tanta insistència i que són imprescindibles per tenir èxit quan parlem en públic. I la veritat és que molts d’ells han sabut transmetre seguretat, autenticitat i professionalitat en cadascuna de les seves intervencions.
Des de l’escola volem felicitar tots els alumnes per l’esforç, la implicació i la valentia demostrada durant aquesta etapa. També volem agrair al professorat i als membres del tribunal la seva dedicació i acompanyament en aquest procés tan important.
Ara sí, només queda gaudir del final d’aquesta etapa i començar nous projectes amb la motxilla plena d’aprenentatges, experiències i records.
Com cada any arriba un dels moments més intensos dels Cicles de Grau Superior, la presentació dels projectes. I com cada també any els nostres alumnes ho afronten amb nervis i decisió, sabent que han estat treballant una bona part del curs per arribar a aquest moment.
Hemos compartido con los alumnos de Comercio Internacional el trabajo de todo el curso en las presentaciones de los proyectos, recogiendo los frutos del trabajo de estos dos años, ya dominamos el transporte, los Incoterms, la documentación, los medios de Pago, las aduanas, conocemos nuevas formas de negociar, hemos adaptado nuestra exportación al mercado de destino y hemos introducido nuevos productos en nuestro país a través de la Importación, hemos aprendido a utilizar los recursos que tenemos a nuestro alcance para obtener información y conocemos las herramientas que un exportador o importador tiene a su alcance para que su operación tenga éxito.
Després de tot l'any treballant pel projecte finalment els alumnes van poder fer les seves esperades presentacions.
Després de tot l'any treballant de valent, finalment els alumnes de segon curs d'Administració i finances, van poder fer les esperades presentacions dels seus projectes.
Tot el curs preparant el contingut dels projectes de Comerç Internacional i arriba el moment de les ponències. La cita és important i d'alçada. Espero que els alumnes frueixin igual o més que els professors del Tribunal, la Noelia, en Miguel i el David. Abans de començar aposto per unes bones presentacions i crec que gaudirem d'una experiència que no oblidarem fàcilment.
Com els companys del matí, els alumnes del nostre cicle de tarda del CFGS en Documentació i Administració Sanitària, també han realitzat les presentacions dels seus projectes de final de grau.
Tots els professors de l'escola tenim ben marcades les dates de les presentacions dels nostres alumnes a les agendes. Tinc molta confiança que hi haurà grans sorpreses i emocions que no oblidarem fàcilment. Vinc preparat per posar-me en el rol de periodista que cobrirà les presentacions per al meu mitjà de comunicació i m'ho passaré genial amb els meus companys.

Estudia el teu Cicle Superior al centre de Barcelona. Amb grups reduïts, tracte familiar i la millor relació de qualitat i preu de la ciutat.
![]()