Aquest curs 2021-22 encara ha estat complicat per la pandèmia. Els alumnes de segon curs de Màrqueting i Publicitat d'AF Centre d'estudis presentaran els seus projectes de síntesi davant del Tribunal de professors. La cita està marcada a l'agenda des del setembre i avui veurà llum.
Els alumnes han estat treballant durant tot el curs el contingut dels seus projectes. Ja van lliurar les memòries la setmana passada, i avui es tanca tot el procés amb les ponències orals. Desitjo que els meus alumnes gaudeixin el moment com faran els professors Noelia, Miguel i David.
El matí promet emocions en directe. D'entrada apreciar en els meus alumnes la seva preocupació, nervis, brillantor dels seus ulls, vestimenta, posada en escena, etc. val la pena i molt. Tot i l'adversitat de la pandèmia hem seguit amb els continguts en aquests dos darrers anys i hem arribat fins aquí.
Avui es presentaran 6 treballs amb aquests continguts:
- HAMHOLDER TECH: llança el perniler intel·ligent amb tecnologia incorporada dirigit a particulars i una altra línia per a professionals.
- EASY WRINGER: és un nou packaging ecofriendly per poder extreure l'oli de les llaunes de tonyina. La innovació de la sobretapa de l'embalatge permetrà de manera pràctica dur-ho a terme.
- LG SIGNATURE: llança un microones intel·ligent dissenyat per facilitar la vida de les persones a partir d'una innovació tecnològica mitjançant un escàner.
- HOUSVEL: és una empresa que lloga cases als usuaris que tenen pocs recursos econòmics a canvi que aquests duguin a terme activitats col·laboratives (passejar a mascotes, regar les plantes, etc.)
- PARTY MAISTER: és una plataforma digital per localitzar llocs de lleure nocturn mitjançant aplicació Android o IOS. Ofereix també la possibilitat de venda d'entrades, promoció i publicitat de les discoteques.
- VOGUE EYEWEAR: llança la col·lecció Timeless a partir de la creació i venda de muntures d'ulleres intercanviables i adaptables al vidre graduat.
Cadascun dels grups ha presentat el seu projecte buscant posicionament per al Tribunal de professors. El ventall de recursos emprats ha estat ampli i va des de la comunicació verbal fins a la posada en escena per ambientar i aconseguir diferenciació. I és que els meus alumnes coneixen el màrqueting sensorial que arriba als sentits i com influeix en el nostre comportament.
El claustre de professors que hem participat en les presentacions dels projectes d'aquest curs 21-22 agraïm l'actitud molt generosa a l'hora de presentar cada grup i posteriorment quedar-se a presenciar les ponències dels altres grups. A més, hem agraït que els grups s'han preparat molt professionalment per defensar els seus posicionaments.
Cada alumne amb el seu grup ha vist la oportunitat de refermar el Personal Branding i l'ha dut a terme per emocionar els professors. Tot queda pel record del seu pas per la nostra escola. I Ara és el torn del Tribunal de professors que hauran d'avaluar la feina dels protagonistes.
Gràcies a tots per compartir a 'AF Centre d'estudis' una classe molt especial i brillant.