Els Alumnes del CFGS de Màrqueting i Publicitat 1 van ser al TecnoCampus Mataró Maresme per assistir a un Taller de Publicitat i Relacions Públiques impartit per la professora Thibisay González.
A l'arribada a la Universitat els va rebre Marc Cisa, alumne d'últim curs del Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals, col·laborador actiu del TecnoCampus.
La professora Thibisay González els va presentar un taller reduït sobre la diferència entre les relacions públiques i la publicitat acompanyant-se de campanyes molt impactants de Coca-Cola; Kit Kat; Lego; Cillit Bang; The life insurance; Metro de Madrid; Jocs Paralímpics de Brasil, etc ...

El posicionament del taller va ser senzill i molt pràctic en el qual van poder identificar la diferència que hi ha entre l'estratègia publicitària en comparació de la de les Relacions Públiques.
A continuació, el nostre amfitrió va presentar als alumnes el Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals d'una manera senzilla i natural acompanyat d'algunes preguntes per part dels assistents.
Finalment, en Marc els va acompanyar a visitar el TecnoCampus i especialment la incubadora d'empreses ? que comencen i troben un espai per emprendre el seu negoci. El parc tecnològi d'innovació i universitari els cedeix un espai per començar on els emprenedors inicien la seva idea de negoci.
Moltes gràcies al TecnoCampus Mataró-Maresme per dedicar el seu temps als nostres alumnes i en especial a la professora Thibisay González i a en Marc Cisa que a més de ser col·laborador i alumne va ser ex alumne exemplar de David Pasarín durant alguns anys.
I és que on menys ens imaginem hi ha una oportunitat de màrqueting...!