On treballaràs?
En empreses de qualsevol sector productiu i principalment del sector del comerç i màrqueting públic i privat, realitzant funcions de planificació, organització i gestió d’activitats de compravenda de productes i serveis, així com de disseny, implantació i gestió d’espais comercials
Podeu consultar la informació oficial en aquest PDF del BOE.
Durada: 2000 hores distribuïdes en dos cursos.
Distribució per Mòduls i Unitats Formatives
1r Curs
- MP01 | Atenció al Client
- MP02 | Disseny de Materials Publicitaris.
- MP03 | Gestió Econòmica.
- MP04 | Investigació Comercial.
- MP09 | Polítiques de màrqueting.
- MP11 | Anglès 1.
- MP12 | FOL.
2n Curs
- MP05 | Treball de Camp
- MP06 | Llançament de Producte
- MP07 | Màrqueting digital.
- MP08 | Mitjans i Suports.
- MP10 | Relacions Organitzatives
- MP11 | Anglès 2.
- MP13 | Projecte de Màrqueting
- MP14 | FCT Pràctiques a les empreses
Activitat complementaria
En un món tan globalitzat com l'actual, el coneixement de llengües addicionals és un punt a favor en qualsevol currículum personal, és per això que l'alumne d'AF pot triar com a Activitat Complementaria d'idioma (voluntari) les llengües següents: Alemany, Francès, Italià o Xinès.
Servei Addicional
Al finalitzar el segon any, els alumnes que ho desitgin seran enregistrats en un video-currículum que estarà a disposició de les empreses interessades a la pròpia web d'AF. Un mitjà perfecte per destacar les capacitats dels nous professionals formats a AF respecte a la resta.
SORTIDES PROFESSIONALS
Qui faci aquests estudis s'encarregarà, entre d'altres, de l'organització de la informació en la investigació comercial, o de l'elaboració de la informació de base per establir les polítiques de màrqueting y control de l'acció publicitària. L'àmbit professional i de treball està dins els departaments comercials i de màrqueting de qualsevol empresa, comerços associats, centres comercials, grans superfícies, agències comercials, empreses d'investigació de mercats...
- Asistent del cap de producte.
- Tècnic de màrqueting.
- Tècnic en publicitat.
- Tècnic en relacions públiques.
- Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i publicitat.
- Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat.
- Tècnic en estudis de mercat i opinió pública.
- Tècnic en treball de camp.
- Inspector d'enquestadors.
- Agent d'enquestes y censos.
- Codificador de dades per a investigacions de mercats.
EMPRESES ON ELS ALUMNES HAN REALITZAT PRÀCTIQUES
- BGC Consulting, S.L
- Club Virtual del Venedor, S.L
- GAFCGEC
- Papereria Roger (Ma Rosa Boher Torrent)
- Synergy Network, S.L
- TOUS (Sapana, S.L)
- Técnicas Cient. Laboratorio (TECIL)
- Bonacuista Brainworks Global Services, S.L.
- Dataplaning España
- OFITA, S.A.
- BCN Consultores
- Caher Servicios al Marketing, S.A.
- EMACOM MARKETING
- Fiat Auto España, S.A.
- PIMKIE DIMODES
- Publidirecta
- Tecnoproda, S.L.
- UBILIBET, S.L.
- DERBI
- Getronics Iberia
- YETI
- Cador Iberia
- Redcoon Electronic Trade, S.L.