
Estudia el teu Cicle Superior al centre de Barcelona. Amb grups reduïts, tracte familiar i la millor relació de qualitat i preu de la ciutat.
Els alumnes de segon d'Administració i Documentació Sanitàries van presentar el seu projecte d'empresa.
Els alumnes han hagut de constituir l'organització seguint totes les etapes: jurídica, financera, humana, i han creat el seu producte diferenciant-lo de la competència amb un valor afegit evident.
Els nostres alumnes de l’últim curs de Màrqueting i Publicitat van participar en una enriquidora visita a l’exposició “Taller de Disseny de Producte: Objectes Comuns” al Museu del Disseny de Barcelona.
Es tracta de la marca Damm. Visitaré amb els meus alumnes de Màrqueting i Publicitat i Comerç Internacional d’AF Centre d’Estudis la fàbrica de cervesa del Prat. I sempre que visito la fàbrica hi ha novetats, i aprenc alguna cosa nova.
El farmacèutic Francisco Agustín Cruz, ens va mostrar els vídeos didàctics de la Marató, i ens va parlar de les principals malalties respiratòries que es volen investigar, l'asma, la fibrosi quística, l'embòlia pulmonar i la MPOC (malaltia pulmonar obstructiva crònica).
Les alumnes van poder fer preguntes i debatre amb el professional durant una hora.
Estem molt agraïts per la visita del senyor Agustín i esperem la vostra col·laboració a la Marató i doneu suport a la investigació de les malalties respiratòries.
A l’EUM ens espera Lorena Giménez, orientadora acadèmica de l’escola, que ens farà d’amfitriona i ens guiarà per les seves instal·lacions. Per cert, mai he estat a l’EUM, però tinc bones referències d’exalumnes que hi van completar els seus estudis. A més, aquest curs compta amb quatre exalumnes de Màrqueting d’AF Centre d’estudis’ que actualment estan estudiant al seu campus universitari.
L’Escola Universitària Mediterrani ofereix opcions d’estudi futures per als alumnes d’AF Centre d’estudis. Hi imparteixen graus universitaris de Màrqueting, Logística Empresarial i Turisme, a més de la doble titulació de Turisme i Màrqueting.
Lorena ens presenta a Ada Pulido, CEO i consultora en Estratègia i Màrqueting, que ens impartirà el taller.
L'Ada és especialista en màrqueting estratègic i actitud. Ens explica que el màrqueting actual ha evolucionat molt i que el ritme de creixement és vertiginós. Segons ella, el màrqueting actual es focalitza en el client, creant experiències de compra i consum impactants.
Per il·lustrar-ho, ens presenta aquest exemple:
Ada insisteix que la clau no és l’opinió, sinó l’anàlisi i la investigació de mercat per obtenir dades suficients que ajudin a prendre decisions.
Els alumnes han escoltat activament l'Ada i han col·laborat en el taller.Tot i que encara no conec l’opinió dels alumnes sobre la sessió, la passió i l’entusiasme d’Ada han estat palpables. Ha estat un exemple d’actitud comunicativa i professionalitat que reforça el missatge del nostre curs de màrqueting.
Finalment, no hem tingut temps de visitar totes les instal·lacions de l’EUM, però hem pogut pujar a la seva terrassa.
Agraïm a l’EUM i a Ada pel taller que ens han ofert, així com a Lorena pel seu temps i dedicació. També un agraïment especial a Maria, Liam i Andrés, estudiants de l’EUM, que han col·laborat compartint la seva experiència.
Aquest tipus d’activitats ens mostren noves oportunitats per aprendre i compartir experiències més enllà de l’aula. Encara ens queden moments per brillar junts abans d’acabar el curs.
Gràcies a tothom.
David Pasarín
Pàgina 2 de 13
Estudia el teu Cicle Superior al centre de Barcelona. Amb grups reduïts, tracte familiar i la millor relació de qualitat i preu de la ciutat.