
Estudia el teu Cicle Superior al centre de Barcelona. Amb grups reduïts, tracte familiar i la millor relació de qualitat i preu de la ciutat.
Avui tindrem una classe molt especial a AF Centre d’estudis. Ens visita l'Agència Catalana de Consum de la Generalitat que ens impartirà tres tallers sobre consum. Apartarem les classes per un dia, i els alumnes de primer curs de Màrqueting i Publicitat i Administració i Finances seran els protagonistes. Vinc preparat per gaudir d'una nova experiència amb els tres tallers que l'Agència Catalana del Consum ens impartirà a través de dues formadores que casualment s'anomenen Marina. Al meu cervell li fascinen les oportunitats que es presenten de fer coses diferents que surtin de la nostra zona de confort.
Assistirem a tres tallers que prometen emocions d'alt nivell. El primer taller s'anomena «Quines regles té el consum?» en el que es repassaran les regles bàsiques del consum. El segon té el nom suggerent de «La xocolata és dolça per a tothom?», on es parlarà del cicle productiu de la xocolata des del cultiu del cacau, a la fabricació i fins a la seva comercialització. I el tercer taller és «Impactes o missatges?» i segurament permetrà que els alumnes de Màrqueting i els de Finances gaudeixen d’un tema molt actual en els mitjans de comunicació.
Estic eufòric. Avui tindré un altre dia molt diferent. Amb la meva col·lega, la Noelia, i els nostres alumnes de primer i segon curs de Màrqueting ens traslladarem al «Port Vell» de Barcelona per assistir al programa de ràdio "La Ciutat", d'Onda Cero, amb Miriam Franch i precisament al Dia Mundial de la ràdio.
Els alumnes del CFGS de Comerç Internacional d'AF han visitat la incubadora d'Empreses d'Alta Tecnologia 3D, projecte liderat pel Consorci de Zona Franca de Barcelona i la Fundació LEITAT.
M'aixeco de bon matí pensant que avui faré una cosa molt diferent, visitaré amb el meu col·lega Miguel i els alumnes de segon curs de Màrqueting i Publicitat d'AF Centre d'estudis una empresa capdavantera en mitjans de comunicació com és Mediapro.
Quan entrem a la seva seu central a Barcelona, descobrim una organització que encaixaria perfectament en les necessitats laborals dels nostres alumnes en el futur. I és que mai no sabem quan poden aparèixer les oportunitats i avui en podria ser una.
He quedat amb els alumnes de segon curs de Màrqueting i Publicitat a la porta d'AF Centre d'estudis. Marxem a la Renfe per arribar al TecnoCampus de Mataró. Ens espera un taller sobre Noves tecnologies. Als meus alumnes de Màrqueting i Publicitat els queda poc més d'un trimestre per acomiadar-se del pas per la nostra escola. Alguns possiblement continuaran els seus estudis de màrqueting i altres agafaran camins diferents. Amb el taller d'avui sobre «Tendències de l'emprenedoria» podran prendre nota del que els espera. I, a més, la ponència anirà a càrrec de David Rangil, exalumne de Màrqueting que va coincidir a les meves classes fa molts anys a Mataró. I avui seré alumne al seu taller de noves tecnologies.
Els alumnes de 2n de Comerç Internacional van presentar abans de festes les maquetes que van realitzar sobre magatzems logístics. La finalitat de l'activitat és explicar el cicle dels productes, des de la fabricació fins a la distribució.
Els alumnes treballant amb les seves maquetes
Un dels grups va realitzar una maqueta d'una fàbrica i magatzem de productes cosmètics.
Maqueta del magatzem de distribució de calçat "Pikolinos".
Magatzem de distribució d'una empresa de joguines.
Un alumne va realitzar la seva proposta de magatzem de sabatilles esportives amb el joc de creació Minecraft.
Pàgina 5 de 13
Estudia el teu Cicle Superior al centre de Barcelona. Amb grups reduïts, tracte familiar i la millor relació de qualitat i preu de la ciutat.